نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

تقلب رسانه ای در اعلام نتیجه انتخابات فراکسیون اصولگرایان/شفاف

تقلب رسانه ای در اعلام نتیجه انتخابات فراکسیون اصولگرایان + عکس
در حالیکه برخی نمایندگان مجلس شوای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری ها و سایت ها از پیروزی علی لاریجانی به عنوان تنها نامزد ریاست فراکسیون اصولگرایان با 44 رأی از مجموع 47 رأی خبر می دهند ، خبرگزاری ایرنا مدعی شد علی لاریحانی در رقابت با شهاب الدین صدر تنها 5 رأی بیشتر آورده است ./ حالا اگر واقعا صدر نامزد نشده باشد ، ایرنا 21 رأی را از کجا برای صدر آورده؟

در حالیکه برخی نمایندگان مجلس شوای اسلامی از پیروزی قاطع علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در انتخابات فراکسیون اصولگرایان خبر دادند ، خبرگزاری رسمی دولت که طی روزهای گذشته مخالفت خود با ریاست لاریجانی را نشان داده بود مدعی شد که لاریجانی در رقابت با شهاب الدین صدر و تنها با رأی اختلاف به ریاست فراکسیون اصولگرایان برگزیده شده است .

این در حالی است که علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس به خبرآنلاین گفته بود :  علی لاریجانی با 44 رای حائز بیشترین آرای اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شد.

حجت الاسلام علی بنایی با اعلام این خبر افزود: در جریان این انتخابات از مجموع 47 عضو، علی لاریجانی  با 44 رای به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.

در همین حال به گزارش خبرگزاری مهر،عیسی جعفری با بیان اینکه در جلسه  بعد از ظهر امروز یکشنبه 16 آبان ماه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون برگزار شد، گفت: در این انتخابات علی لاریجانی برای سومین بار در طول دوره فعالیت مجلس هشتم، به ریاست این فراکسیون انتخاب شد.

وی  درادامه یادآور شد: درانتخابات هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان، علی لاریجانی رئیس مجلس و نماینده استان قم در شورای مرکزی، ‌به عنوان تنها کاندیدای ریاست فراکسیون به این عنوان انتخاب شد.

 به گزارش مهر در انتخابات عصر امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان علی لاریجانی با 44 رای از کل 47 رای اعضای شورای مرکزی به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان انتخاب شد.

 همچنین به گزارش خبرنگارپارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در جلسه امروز بعدازظهر- یک‌شنبه - شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس، انتخابات هیات رییسه این فراکسیون برگزار شد، که در این انتخابات لاریجانی ، که تنها کاندیدای ریاست بود، به عنوان رییس ابقاء شد.

 خبرگزاری کار ایران ( ایلنا ) نیز نوشت : شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان عصر امروز علی لاریجانی را به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز انتخابات هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان برگزار شد که بر این اساس علی لاریجانی با 44 رای از مجموع 47 رای به عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا ، لاریجانی تنها کاندیدای ریاست فراکسیون بود که با اکثریت آراء به عنوان رییس انتخاب شد.

 اما در حالیکه تقریبا تمام سایت ها و خبرگزاری ها به نقل از نمایندگان از تک نامزدی بودن انتخابات ریاست فراکسیون اصولگرایان و آرای 44 تایی لاریجانی از مجموع 47 رآی ماخوذه خبر می دادند ، خبرگزاری رسمی دولت ( ایرنا ) نوشت : با برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان، علی لاریجانی در رقابت با صدر، با اخذ 5 رای بیشتر‌ از ‌اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، بار دیگر به ریاست این فراکسیون انتخاب شد.

 ایرنا همچنین نوشت : به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، با برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان در عصر یکشنبه با حضور اعضای جدید شورای مرکزی این فراکسیون، علی لاریجانی با کسب بیشترین آرا نسبت به سید‌شهاب‌الدین صدر رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شد.

 خبرگزاری فارس دیگر خبرگزاری حامی دولت نیز نوشت : علی لاریجانی در رقابت با صدر و با اخذ اکثریت آرای اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، مجدداً رئیس این فراکسیون شد.

 فارس همچنین نوشت : در این جلسه علی لاریجانی با کسب بیشترین آرا نسبت به سید‌شهاب‌الدین صدر رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شد.

نکته جالب این است که ایرنا نوشته است لاریجانی با اختلاف 5 رأی نسبت به صدر به پیروزی دست یافته است .  این ادعا به مفهوم این است که لاریجانی 26 رأی و صدر 21 رأی آورده است(مجموع آرا 47 رآی بوده است ) . حالا اگر واقعا صدر نامزد نشده باشد ، ایرنا 21 رأی را از کجا برای صدر آورده و چگونه آرای 44 تایی لاریجانی را به 26 تا تقلیل داده است ؟

 ایرنا و فارس در حالی از رقابت لاریجانی با شهاب الدین صدر و پیروزی نسبی لاریجانی خبر می دهند که دیگر خبرگزاری ها از پیروزی قاطع لاریجانی با کسب 44 رأی از 47 رأی خبر می دهند . حالا واقعا کدام خبرگزای ها دروغ گفتند و کدام خبرگزاری ها واقعیت را منتشر کردند؟! این سوالاتی است که افکار عمومی و مردم منتظرند پاسخ شفاف آن را بدانند .













http://shafaf.ir/fa/pages/?cid=34426

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد