نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

ماجراهای رامین و صهیونیست ها ! / شفاف

محمد علی رامین که از پدیده های دولت دهم است ، طی هفته های گذشته با آن ادبیات خاص خودش تقریبا همه منتقدان حتی رسانه های اصولگرا را به رفتار صهیونیستی متهم می کند . / «پسر من فعالیت‌های ارزشمندی برای نظام داشته است، ولی شما با این کار، او را سوزاندید و به رژیم صهیونیستی سرنخ دادید و‌ شما با این کارتان به نظام ضربه زدید!»

محمد علی رامین  که از پدیده های دولت دهم است ، طی هفته های گذشته با آن ادبیات خاص خودش تقریبا همه منتقدان حتی رسانه های اصولگرا را به رفتار صهیونیستی متهم می کند .

او حتی در ماجرای جشنواره مطبوعات نیز سایت های پرمخاطب و البته اصولگرای کشور را متهم به صهیونیستی بودن کرد . هر چند نه رامین پاسخگوی رفتار و ادبیاتش هست و نه کسی از او دلیل و مدرک می خواهد ، اما به قول برخی از رسانه ها بالاخره قیامت و پل صراطی هم هست ،اگر در این دنیا رامین هر چه میخواهد میگوید ، بالاخره دنیای دیگری هست که باید رامین آنجا پاسخگوی این ادعاهایش باشد .

در این میان شاید یک سوال همچنان از سوی رامین بی پاسخ مانده است . واقعا در سالهای 53 تا 73 در آلمان چه می کرد و چه شد که از زمان برگشت ، چهره ای که نه در مبارزات انقلاب در ایران حضور داشته و نه در دوران دفاع مقدس در ایران نبوده است ، ناگهان تبدیل به یک چهره انقلابی دوآتشه شد که حالا هیچ کس را هم قبول ندارد و هر منتقدی از نظر او متهم می شود به صهیونیست بودن ؟
 
اما در آخرین اتهام ، رامین در واکنش به انتشار عکس فرزندش در یکی از خبرگزاری‌ها در جریان نمایشگاه هفدهم با در دست داشتن این عکس و مطالبی که به ادعای او حاکی از موضع گیری رسانه‌های خارجی نسبت به آن بود، به مسئول غرفه این خبرگزاری گفت که این مطالب سایت‌های صهیونیستی است و شما با این کار به نظام ضربه زدید.

به گزارش جهان محمد علی رامین در طول برگزاری هفدهمین نمایشگاه مطبوعات، بارها با گله‌مندی از یکی از خبرگزاری‌ها به دلیل موضعگیری منفی این خبرگزاری نسبت به معاون مطبوعاتی ارشاد به مسئولان آن اعتراض می‌‌کرد.

این اعتراض‌ها در شرایطی به اوج خود رسید که عکسی از محمدعلی رامین و پسرش مربوط به نخستین روز برپایی نمایشگاه هفدهم مطبوعات و خبرگزاری‌ها بر روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت.

با وجود اینکه عکاس این رسانه، هنگام تهیه این عکس از این نسبت پدر و پسری آگاهی نداشت؛ اما آقای معاون چند روز بعد با حضور در غرفه این خبرگزاری و با در دست داشتن مطالبی که به ادعای وی حاکی از موضع گیری رسانه‌های خارجی و صهیونیستی نسبت به این عکس بود، با متهم کردن مسئولان این رسانه به ضربه زدن به نظام! خطاب به آنها گفت «پسر من فعالیت‌های ارزشمندی برای نظام داشته است، ولی شما با این کار، او را سوزاندید و به رژیم صهیونیستی سرنخ دادید و‌ شما با این کارتان به نظام ضربه زدید!»

سؤال اینجاست که آقازاده معاون مطبوعاتی که به گفته پدر به دلیل فعالیت‌ در زمینه تأمین برخی کالاهای پزشکی تحریم شده،‌ بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کارتل‌های صهیونیستی است! در فضایی که حضور خبرنگار و عکاس در آن همچون وجود ماهی در دریا غیرقابل انکار است،‌ چه‌ می‌کرده؟

این فرزند آقای رامین که گویا یکی از جوانان فعال و پویای این سرزمین است و حضور مکرر و رفت‌ و آمدهای پی‌درپی‌اش در مراسم اختتامیه هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها توجه همه را به خود جلب کرد باید بیش از هر فرد دیگری مراقب جایگاه حساس خویش باشد.

باید اذعان داشت وقتی پدر مهربان این آقازاده قادر به چشم‌پوشی از توانمندی‌های بی‌مانند فرزندش نیست به طوری که او را برای استقبال یا بدرقه برخی میهمانان نمایشگاه هفدهم مطبوعات، همراه می‌کرد (به طور مثال علیرضا حیدری که یکی از ورزشکاران صاحب‌نام و یک مهمان خبرساز است)،‌ آیا دیگر جایی برای شکایت از این عکاس بخت برگشته و رسانه مطبوعش وجود دارد؟
http://shafaf.ir/fa/pages/?cid=34332
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد