نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

مراقب باشیم مقدسات تحت‌الشعاع مزخرفات قرار نگیرد-آفتاب نیوز

آیت‌الله گلپایگانی:

یکی از مراجع تقلید قم، با بیان اینکه روز به روز باید هویت ولایی و اسلامی جامعه تقویت شود تأکید کرد: برخی وقت‌ها عده‌ای می‌خواهند هویت اسلامی و مقدسات جامعه را تحت‌الشعاع مزخرفات قرار دهند اما باید مراقب باشیم قداست قرآن و اهل بیت‌(ع) محفوظ بماند.

آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی، ظهر یکشنبه در جمع شرکت کنندگان در اولین دوره مسابقات قرآن هسته‌های گزینش دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سخنانی اظهار داشت: ما از قرآن و اهل بیت‌(ع) است که همه چیز داریم؛ این‌ها از نعمت‌های بزرگ خداوند هستند که با قداستشان محفوظ بماند.

وی اضافه کرد: ما به هویت اسلامی و ولایی خود افتخار می‌کنیم و قرآن و احکامش همانند حجاب باید در جامعه محترم شمرده شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه قرآن عالی‌ترین هدایت‌ها را برای جامعه بشری بیان کرده است عنوان کرد: ملتی که قرآن دارد باید پیشرفته‌ترین کشور دنیا باشد؛ سرافراز باشد، هیچ کمبودی نداشته باشد و در هیچ کجا محتاج دیگران نباشد. 

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ملت ما باید در همه جهات با قرآن آشنا شود و آیات قرآن در همه جامعه پیاده شود.

وی افزود: قرآن کریم اگرچه تنها معجزه پیامبر‌(ص) نیست اما معجزه باقیه آن بزرگوار است که تا قیامت هم معجزه باقی خواهد ماند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: کسانی که در اوج فصاحت و بلاغت بودند نتوانستند همانند این قرآن سوره و حتی آیه‌ای بیاورند و تا قیامت هم هیچکس نخواهد توانست این کار را انجام دهد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: قرآن معجزه‌ای است که با دعوت پیامبر‌(ص) به سوی حق و توحید سنخیت دارد و کتاب هدایت برای همه بشر است.

وی افزود: پیامبر‌(ص) چهار هزار معجزه داشته است و تنها قرآن است که باقی مانده و خواهد ماند و معجزه‌ای است که در راستای هدایت انسان‌ها است.

http://www.aftabnews.ir/vdcbg9b8grhb8fp.uiur.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد