نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

هوای تهران همچنان هشدار می‌دهد - فرارو

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا شهر تهران، بر میزان غلظت تمامی آلاینده ها به غیر از آلاینده دی اکسید گوگرد نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است. همچنین در میزان غلظت آلاینده ازن تغییری ملاحظه نمی شود.


با توجه به گزارشهای دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای امروز تهران هم اکنون در شرایط هشدار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا شهر تهران، بر میزان غلظت تمامی آلاینده ها به غیر از آلاینده دی اکسید گوگرد نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است. همچنین در میزان غلظت آلاینده ازن تغییری ملاحظه نمی شود.

به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط هشدار است و ایستگاه پارک رازی به لحاظ آلاینده ذرات معلق در شرایط اضطرار قرار دارد.

بنا بر اعلام این مرکز در این شرایط کیفیت هوا بسیار ناسالم تلقی شده و افرادی که دارای بیماریهای قلبی و تنفسی هستند، افراد سالخورده و کودکان باید از فعالیت سنگین و طولانی در این هوا خودداری کنند. همچنین به عموم مردم توصیه می شود حتی الامکان از فعالیت سنگین و طولانی مدت در هوای آزاد پرهیز کنند.

همچنین گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف در پاره ای از نقاط غبار آلود است به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در شرایط هشدار باقی بماند.

http://www.fararu.com/vdchzkn-.23nqvdftt2.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد