نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

نارنج سبز سیاسی اجتماعی تحلیلی

بررسی مطبوعات و نشریات فارسی زبان

مجلس مصمم به حمایت از شهرداری تهران است-شفاف

عضو کمیسیون عمران
بنده به عنوان یک شهروند تهرانی و عضو فراکسیون مدیریت شهری از زحمات شورای شهر و شهرداری تهران در پایتخت که معضل شدید ترافیکی دارد تشکر می کنم . چرا که تهران با مشکلات و چالش های فراوانی همراه است و اقدامات شهرداری در جهت حل مشکلات واقعا قابل تقدیر است.

محسن نریمان نماینده بابلسر وعضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی شفاف با اشاره به انتخاب تهران به عنوان یکی از پنج شهر برتر دنیا در گسترش حمل و نقل عمومی گفت: بررسی هایی که در رابطه با یک شهر نمونه انجام می دهند بررسی های بین المللی است و آیتم های خاصی را در دنیا برای آن در نظر می گیرند وبا شاخص هایی که داشتند تهران به عنوان یکی از پنج شهر برتر دنیا در گسترش حمل و نقل عمومی شناخته شد.

 وی با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری تهران تصریح کرد: بنده به عنوان یک شهروند تهرانی و عضو فراکسیون مدیریت شهری از زحمات شورای شهر و شهرداری تهران در پایتخت که معضل شدید ترافیکی دارد تشکر می کنم .  چرا که تهران با مشکلات و چالش های فراوانی همراه است و اقدامات شهرداری در جهت حل مشکلات واقعا قابل تقدیر است.

 نریمان خاطر نشان کرد: این انتخاب نشان دهنده این است که آنها وضعیت شهرداری تهران  در رابطه با حمل و نقل مسافر و بار در کلان شهر تهران را در بخش های مختلف هم از نظر جاده ای و هم تجهیزات و خودرو و هم توسعه مترو قابل قبول دانستند و این مسایل باعث شد که تهران به عنوان یکی از پنج شهر برتر دنیا در گسترش حمل و نقل عمومی انتخاب شود و شهردار تهران توانسته وضعیت مطلوبی را نسبت به شهرداری های دیگر کشور بوجود بیاورد.

 وی ادامه داد: اما جای کار در تهران خیلی زیاد است و باید مجلس و دولت در یک عزمی جزم کمک کنند تا وضعیت از اینکه هست بهتر شود و مشکلاتی که فراروی شهرداری قرار دارد  حل شود . چرا که عامل مشکلات موجود خود شهرداری نیست و مسایل دیگری موجب به وجود آمدن این مشکلات شده است.

 وی گفت: امیدواریم با روش های هماهنگی بتوانیم با تصویب قوانین و تامین اعتبارات جدید و کمک ویژه دولت بستر مناسبی در جهت حل مشکلات فراروی شهرداری تهران و دیگر کلان شهرهای کشور فراهم کنیم که البته مجلس در این زمینه مصمم و پیگیر است .

http://shafaf.ir/fa/pages/?cid=43119

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد